Saturday, April 30, 2011

Crazy Amigo Challange: Jongens

Deze week was het onderwerp bij de Crazy Amigo's jongens. Ik wilde heel graag mijn eigen kleine jongen gebruiken voor deze tag. Een transfer met gel medium van Studio was niet zo'n succes. Maar vind de tweede optie, een foto bewerken met Photoshop, ook wel geslaagd :-D



Voor deze tag heb ik o.a. Ranger Color Washes Sailboat Blue en Stream, Distress Ink Pad Mustard Seed, Tim Holtz en Stampotique stempels gebruikt.

En dit is de foto die ik heb gebruikt. Ik heb in Photoshop de stempel filter gebruikt.

2 comments:

  1. Prachtig tag, leuk idee zo met die foto van je zoon ;o))

    ReplyDelete
  2. Wat een scheetje! Dank je wel voor het meedoen!

    ReplyDelete

I love to read your comments. Thank you for taking the time to leave me a message. Much Love <3